وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

فهرست مقالات نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد

فهرست مقالات نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد

 

دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک فهرست مقالاتی که در این همایش ارائه می‌شوند را اعلام کرد.

امیر لعلی با بیان اینکه نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» در روز 27 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، گفت: در این همایش 13 مقاله ارائه خواهد شد که عناوین مقالات به این شرح است:

- برندینگ هوشمند در شبکه‌ای از ارتباطات همگان با همگان روابط‌عمومی‌های نوین- دکتر محمد سلطانی‌فر

- شبکه‌های اجتماعی و راهبردهای ساخت افکارعمومی در سازمان روابط‌عمومی- دکتر حسن بشیر

- شبکه‌های اجتماعی؛ چالش در تعریف افکارعمومی- دکتر مجید رضائیان

- اعتماد مخاطب، بزرگ‌ترین سرمایه روابط‌عمومی در عصر اطلاعات- دکتر اسماعیل قدیمی

- کاربرد شبکه‌های اجتماعی موبایلی در روابط‌عمومی الکترونیک- دکتر حمید ضیایی‌پرور

- رویکردهای نوین در روابط‌عمومی- دکتر حسین امامی

- کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هدایت افکار عمومی- جواد افتاده

- استراتژی «ریسمان قرمز» در روابط‌عمومی الکترونیک (و شبکه‌های اجتماعی)- حمید شکری خانقاه

- فریب افکارعمومی  در عصر رسانه های تعاملی و پیچیده- سعید نوری آزاد

- نقش بازی‌های جدی در مدیریت افکار عمومی- مریم سلیمی و بهروز مظلومی‌فر

- چالش‌های مدیریت افکارعمومی از طریق فناوری‌های ارتباطی وب 2.0- رضا قربانی

- بازاریابی هوشمند و پایش افکار در شبکه‌های اجتماعی  با به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی- سیروس دهقان

- روابط‌عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی در فضای مجازی- علی اسماعیل‌زاده

دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک تصریح کرد: کمیته علمی همایش با حساسیت فراوانی مقالات رسیده به این دبیرخانه را بررسی کرده و تلاش شده است تا مقالات کاربردی‌تر برای ارائه در همایش انتخاب شود.

گفتنی است «روابط‌عمومی الکترونیک و روش‌های پایش افکار عمومی»، «متقاعدسازی در روابط‌عمومی الکترونیک»، «روابط‌عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب»، «روابط‌عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی»، «روابط‌عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه‌ای»، «روابط‌عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی» و «روابط‌عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه»  محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند که در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.eprcenter.ir مراجعه کنند.

 

ستاد خبری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد