وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

شکرگذاری در روز پژوهش 1392

باسمه تعالی

اندر شکرگذاری و آرزوی فراتر

(من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق)

امروز (سه شنبه 26/9/1392) در مراسم روز پژوهش در دانشگاه امام صادق (ع)

به عنوان «پژوهشگر برتر دانشگاه» برای سال 92-1391 انتخاب شدم.

و جایزه خود را از دست مبارک آیت الله مهدوی کنی، ریاست محترم دانشگاه دریافت کردم.

ضمن شکر گذاری از خداوند متعال و تشکر از همه استادان،‌ به ویژه معاونت محترم پژوهشی دانشگاه جناب آقای دکتر عادل پیغامی، و رئیس دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات جناب آقای دکتر محمدسعید مهدوی کنی و سایر همکاران گرامی، برای همه محبت ها و همکاری های صمیمانه آنان،‌ وظیفه خود می دانم از دو استاد بزرگوار که نقش اساسی در پیشرفت علمی اینجانب داشته اند به شکل ویژه تشکر و تقدیر کنم.

1-    جناب آقای اصغر افتخاری، معاون سابق پژوهشی دانشگاه

2-    جناب آقای دکتر رضا اکبری، رئیس سابق مرکز تحقیقات دانشگاه

علیرغم آنچه گذشت، اما آرزویی که در دل دارم فراتر از این مساله است. شعر ذیل گویای حال من است، که بهمین مناسب سروده شده است.

(آرزوی شهادت)

کاش در علم و عمل، من، هنری می داشتم

در کف خالی خود، برگ و بری می داشتم

کاش، در عمق جهان نقشة خود می جُستم

تا در این عرصة غفلت خبری می داشتم

کاش با سیر و سلوک از قفسم می جَستم

تا در این ره به دل خود سفری می داشتم

کاش با سایة من اُنس نمی کرد بدن

تا در آن عرش برین، شور و شری می داشتم

کاش آن لحظه که دل در هوسی می افتاد

در مصافش ز حقیقت جگری می داشتم

گر چه این لطف خدا هست ولی کاش از او

در میان شهدا جاه و سری می داشتم

حسن بشیر

تهران-سه شنبه، بعد از مراسم روز پژوهش- در دانشگاه امام صادق (ع)

26/9/1392

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 http://persiannik.ir

سلام دوست عزیز وبسایت خیلی خیلی زیبایی داری دوست داشتی به سایت من هم یه سری بزن امیدوارم تو کارت موفق باشی

با سلام و تشکر

مجتبی صمدی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:32 http://dawat.ir

با سلام
بنده نیز کسب این عنوان و انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه را به حضرتعالی تبریک می گویم

با سلام و احترام
و تشکر از لطف جنابعالی
موفق باشید

محسن دبیریان پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13

سلام استاد..تبریک عرض میکنم..انشاءالله در عرصه مجاهدات درونی هم موفق باشید..

با سلام و احترام و تشکر
البته که همه ی ما باید به درون و بیرون خود نگاه کنیم.
موید باشید

جعفرپور پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:43

سلام استاد محترم
با عرض تبریک
این عنوان بحق شایسته حضرتعالی می باشد.
اینجانب حقیقتا از شما اطلاعات زیادی در زمینه روش پژوهش فرا گرفتم. ان شا الله در مراحل دیگر هم موفق باشید.

جناب آقای دکتر جعفرپور
با سلام و احترام و تشکر از حضرتعالی
امیدوارم که همیشه موفق باشید
بنده به وظیفه خودم فقط عمل کردم.
جنابعالی در کارهایتان از افراد بسیار موفق هستید.
با آرزوی سربلندی بیشتر برای شما
بشیر

محمد فاضل بیدگلی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:29

جناب آقای دکتر سلام.
اینجانب نیز کسب این افتخار را که به حق شایسته آن هستید تبریک می گویم و امیدوارم در مسیر پژوهش و تحقیق پاینده باشید.
از اینکه افتخار آشنایی و همکاری با جنابعالی را داشته و دارم بسیار خرسندم

دوست عزیز جناب آقای فاضل
با سلام و احترام و تشکر از محبت و لطف جنابعالی
پایدار باشید
بشیر

یحیی حمدی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:03 http://fashonline.ir

استاد عزیزم
با سلام و احترام
تبریک عرض می کنم موفقیتتان را و بهترین ها را برای شما آرزومندم.
کاش دوباره از محضرتان بهره بریم

دوست عزیز جناب آقای حمدی
با سلام و احترام و تشکر از محبت و لطف جنابعالی
پایدار باشید
بشیر

حمید درویشی شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 http://pavaraqi.ir

سلام بر شما
تبریک!
انشالله سپیده دمی برای صبح موفقیت‌های روزافزون در تولید علم باشد.

با سلام و احترام و تشکر
بشیر

م ح ش شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:32

با سلام و احترام

موفقثیت جنابعالی در این عرصه را تبریک و شادباش عرض می کنم

با آرزوی توفیق بیش ار پیش برای جنابعالی

با سلام و احترام و تشکر
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد