وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

شعری از میلاد عرفانپور: آرزو دارم که زهرا دست هایت را بگیرد

آرزو دارم که زهرا دست هایت را بگیرد


شعر میلاد عرفانپور در مورد آیه زهرا، فرزند دلبندش


 

توجه: میلاد را دیگر همه می شناسند. شاعری از نسل سوم انقلاب که آینده

درخشانی دارد. گر چه هم اکنون نیز سرآمد بسیاری از شاعران این دیار است.

اما، امیدهای فراتری به ایشان هست.

به دلیل تولد فرزندش «آیه زهرا» این شعر را سروده است که داستان تولد آن

نیز خود داستانی دارد، ولی همین مقدار بگویم که از ایشان خواسته بودم که «آیه زهرا»

را به شعر نیز درآورد، و ایشان نیز با محبت و صمیمیتی که دارند این شعر را برای من فرستادند.

گفتم حیف است که دیگران را از این همه زیبایی و خلوص محروم کنم.

 

آیه زهرا  خواندمت تا عطری از زهرا بگیری

آیه ای از سوره ی کوثر شوی،معنا بگیری

آمدی با گریه هایت بر غم دنیا بخندی

تا به هر لبخند غم را از دل بابا بگیری

در دل تاریک-روشن ها نمان خورشیدک من!

از خدا باید کلید صبح فردا را بگیری

آن کبوترهای زیبا را ببین، پروازشان را

دوست دارم زود گوی سبقت از آنها بگیری

آرزو دارم که زهرا دست هایت را بگیرد

در قیامت تا مگر دست از من رسوا بگیری

 

 میلاد عرفانپور

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد