وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

مقاله «دیپلماسی سکوت» در سایت خبری بولتن نیوز

سایت خبری «بولتن نیوز»

یک سال گذشت: از «دیپلماسی سکوت» تا «پایان دیپلماسی»

لینک


http://www.bultannews.com/fa/news/78739

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین شمسایی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:23 http://az-alef.blogfa.com/

استاد گرامی سلام
مطلب شما رو مطالعه کردم و در وبلاگم جهت استفاده بیشتر دوستان با ذکر منبع بازنشر دادم،
البته در وبلاگم از اصطلاح نقد دیپلماسی رسانه ای غرب استفاده کرده ام که شما در مقاله تون کلا دیپلماسی رسانه ای بودن شیوه پوشش تحولات سوریه رو زیر سئوال برده اید.
لینکی که از سایت بولتن در مطلب گذاشته اید به شکل نامطلوبی در وبلاگتون نمایش داده شده است، لینک و شماره خبر این گونه است:
http://www.bultannews.com/fa/news/78739

با سلام و احترام و تشکر از لطف شما
امیدوارم که این مطالب برای دوستان مفید باشند
در مورد لینک درست می فرمایید. من هم همین آدرس را کپی می کردم ولی نمی دانم چرا خود به خود طولانی و بد ریخت می شد. لینک را تغییر دادم. ممنون
بشیر

فرهاد مهدوی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 http://bnevis.blogfa.com/

استاد خسته نباشید همواره از مطالب وبلاگ شما استفاده می کنم بخصوص دیدگاههای ایرانی ارتباطات شما و بازنمایی رسانه های شما را خیلی می پسندم.اکنون قرار است که در موضوع ارتباطات و نقش آن در توسعه یا به عبارت بهتر پیشرفت ایران مطلبی را بنویسم (البته با توجه به نامگذاری سال تولید ملی ) از شما درخواست راهنمایی دارم.

با سلام و احترام و تشکر از لطف شما
اگر بتوانم حتما همکاری خواهم کرد. لطفا به من ای میل بزنید و درخواست را مشخصا بنویسید
drhbashir@gmail.com
بشیر

دانشجو دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:49

با عرض سلام به استاد بزرگوار
اخیر بنده به تحلیل گفتمان علاقه مند شدم با توجه به این که دانشجوی سال ۲ رشته سیاسی هستم و با عنایت به نردیکی نمایشگاه کتاب لطفا محبت کنید چند کتاب در این زمینه را به صورت سیر مقدماتی به پیشرفته و متناسب به رشته ام معرفی فرمایید
تشکر از شما

با سلام و احترام
کتاب های متعددی در مورد تحلیل گفتمان هست. از ترجمه کتابهای فرکلاف، وان دایک، تا نوشته هایی که در این زمینه هست مانند کتاب خبر، تحلیل شبکه ای و تحلیل گفتمان که توسط اینجانب منتشر شده است. اگر به کتابخانه های علوم اجتماعی دسترسی داشته باشید و مراجعه فرمایید این کتابها خیلی مشخص هستند.
موفق باشید
بشیر

khalegh چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 http://pcpadideh.ir

با سلام
خدمت جناب دکتر
من یکی دوتا مقاله در مورد نظریه های اشخاص معروف مثل تافلر و .... میخواستم یعنی دقیقا نظریه های این بزگان رو میخواستم
میتونم از شما درخواست کمک کنم
ممنون
منتظرم
kh.zareh@gmail.com

با سلام
موج سوم تافلر ترجمه شده
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد