وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

منابعی در مورد ارتباطات و رنگها

منابعی در مورد نقش رنگها در ارتباطات
یکی از دانشجویان از من برخی از منابع در مورد رنگها و نقش آنها در ارتباطات را می خواستند که نمی توانم ای میلش را پیدا کنم. بدینوسیله خواستم برخی از موارد را برای ایشان و علاقمندان دیگر ارسال کنم.

 

کتاب:

یگانه، سیروس (1377) جامعه شناسی ارتباطات تصویری، انتشارات دانشگاه هنر.

بختیاری فرد، حمیدرضا (1388) رنگ و ارتباطات،انتشارات فخراکیا.

 

پایان نامه:

فنایی، ربابه (1375) رنگ عنصر بیانی و کاربرد آن در ارتباطات تصویری، دانشگاه تربیت مدرس.

ورامینی، نیما (1377) روانشناسی رنگ و بررسی ادراک رنگ، دانشگاه تربیت مدرس.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شاگرد یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:27

استاد هیچوقت آخرین روز کلاس رو فراموش نمی کنم که از ساعت 8 شروع شد و شما کل ساعت کلاس رو سر پا بودین و لحظه ای رو صندلیتان ننشستین برای استراحت
و وقتی صدای اذان آمد من تعجب کرده بودم که چرا الان باید اذان گفته شه ولی وقتی ساعت رو نگاه کردم دیدم ساعت 13
یعنی 5 ساعت شما مدام سر پا به ما درس دادین و ما اصلا احساس خستگی نکردیم
کلاس ارتباطات بین الملل و میان فرهنگی تنها کلاسی بود که علی رغم کار و تکالیف زیادش که خودش به تنهایی برای یک ترم کافی بود اصلا خستگی آور نبود
استاد خسته نباشین

با سلام و احترام و تشکر از لطف شما
افتخار همیشگی بنده این است که در خدمت دانشجویان خوب باشم. قطعا این محبت و تعامل و سعی و کوشش شما دانشجویان است که به ما انرژی می دهد.
امیدوارم همیشه بتوانم در خدمت دانشجویان وفادار و قدرشناس باشم.
با تشکر
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد