وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

دانشجویانی که به آنان افتخار می کنم

دانشجویانی که به آنان افتخار می کنم 

 

نه به این دلیل که به بنده محبت دارند یا از من به خوبی یاد می کنند. فراتر از آن به این دلیل که بخوبی می توانند سره را از ناسره تشخیص دهند و ارزش گذاری کنند. 

و این نیست مگر به دلیل فضای معنوی و با ایمانی است که در دانشگاه امام صادق (ع) حاکم است. 

ما همگی در این فضای معنوی نفس می کشیم. 

ما همگی به این فضای معنوی افتخار می کنیم. 

و این همه از برکات و انفاس قدسیه بانی و موسس این دانشگاه حضرت آیت الله مهدوی (دام عزه) 

و وجود اساتید مومن پر تلاش و دانشمند این دانشگاه است. 

قطعا با چنین اساتید و دانشجویان خوب وفادار و هوشیار می توان به آینده ای بسیار روشن امیدوار بود. 

من از این اینکه در کنار همه این دانشجویان خوب قرار دارم خوشحالم و برای توفیق بیشتر همه آنها دعا می کنم.  

انتظار دارم که آنان نیز بنده را از دعای خیر خود محروم نکنند و همیشه قدردان همه اساتید خود باشند که قطعا برکاتی برای آنها خواهد داشت که بخشی از آن در این جهان و بخشی از آن در آن جهان راهگشای مشکلات آنان خواهد بود. یوم لا ینفع مال و لا بنون 

و این مقام فقط کسانی به آن نائل می شوند که شانسی عظیم داشته باشند (لا ینالها الا ذو حظ عظیم).  

امیدوارم که همگی این شانس عظیم نصیبمان شود که از هر لحظه زندگی مان با بصیرت و درایت و هوشمندی و یقین کامل استفاده کنیم.

 

http://www.pavaraqi.ir

نظرات 5 + ارسال نظر
آ . د . م یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:23 http://www.1adam.blogsky.com

:)

من دوران دانشجوئیم تموم شده ولی صادقانه بگم اینجور دانشگاهی که توصیف کردید، تا حالا تو عمرم ندیدم و فکر نمیکنم لااقل تو ایران وجود داشته باشه .

با سلام و احترام
بنده نیز خیلی چیزها را ندیده ام. مثلا ندیده ام در چه دانشگاهی درس خوانده اید تا بگویم چگونه خواهم گفت.
با تشکر
بشیر

حمید درویشی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:14 http://www.pavaraqi.ir

ان شاء الله
دعا کنید
متاسفانه خبرهای خوبی از دانشگاه این روزها نمی آد. تغییرات عجیب. صبحت از جایگرینی یک جریان به جای جریان فعلی است که 15 سال اخیر تلاش داشته دانشگاه را به سمت مرجعیت علمی و تربیت اسلامی ببرد.
امیدوارم خبرها درست نباشد و مثلا تغییر مسئول گزینش به معنای بازگشت به شرایط قبل سال 74 نباشد. آن سالها که برخی دانشجویان از طرق ویژه وارد می شدند و از حداقل ویژگی های حفظ ظواهر اسلامی هم خودداری می کردند.

با سلام و احترام
بنده هنوز معتقدم که باید به ایمان و تقوی و درایت همه مسئولان دانشگاه ایمان داشت و آرامش و بصیرت را راهگشای کار دانست.
بشیر

دانشجو دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:56

سلام آقای دکتر.حظ با شانس خیلی متفاوت است.

با سلام و احترام
برای تقریب ذهنی آوردم. البته بهتر بود برای اینکه بنده نیز همراه سایرین مستفیض شویم این تفاوت زیاد را بیان می فرمودید که قطعا بنده نیز موافقم ولی مشخص کردن آن اجر زکات علم را نیز خواهد داشت. منتظریم.
بشیر

آشنا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:11

جناب آقای دکتر بشیر
جنابعالی با زحمات و تلاش روزافزون خود دوباره کشف می شوید و ما دانشجویان قدرشناس این زحمات بی ادعا هستیم.

استاد ارجمند جناب آقای دکتر آشنا
با سلام
برخی از کلاس ها مانند کلاس توسعه و جهانی سازی واقعا کلاس خوبی است و من از این دانشجویان (کد ۸۴) و البته سایر دانشجویان راضی هستم و خوشحالم که به عنوان راهنمای این کد هستم. در این کلاس نیز خود من در حال کشف کردن این دانشجویان هستم و قدرت های آنان که واقعا گاهی از آنها غفلت می کنیم. خودم را می گویم. لذا پس از کار خوب و پر تلاش این دانشجویان عزیز احساس کردم که باید از آنان قدردانی کنم.
از جنابعالی نیز که همیشه حمایت کننده کارهای خوب اساتید و دانشجویان هستید تشکر می کنم و امیدوارم که در زیارت خانه خدا همه ما را از دعای خیر فراموش نکنید.
با احترام
بشیر

رهگذر یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:23

سلام

من دانشجوی دانشگاه امام صادق بودم ولی هیچ کدوم از این چیزایی که شما نوشتین رو تو این دانشگاه ندیدم
گرچه معتقدم دانشگاه ما با تمام بدی هاش خیلی بهتر از دیگر دانشگاه های کشور هست ولی این مدلی که شما توصیف کردین بیش تر شبیه یه رویا است تا واقعیت.....

انشالله به زودی زود این معنویتی که صحبتش شد تو دانشگاه ما و بقیه دانشگاه ها موج بزنه جوری که احدی نتونه منکرش بشه.

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد