وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

متقاعدسازی رسانه ای

متقاعد سازی رسانه‌ای در گفت‌وگو با دکتر حسن بشیر 

در سایت مدرسه همشهری 

 

http://www.hamshahritraining.ir/news-3064.aspx

نظرات 3 + ارسال نظر
mirzakhani چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:48 http://media4com.wordpress.com

با سلام
من دارای یک وبلاگ در حوزه علوم ارتباطات هستم . در این وبلاگ مقالات علوم ارتباطات اجتماعی را جمع آوری می کنم . لطفا از آن دیدن کنید و اگر آن را پسندیدید ، آن را لینک کنید.
متشکرم

با سلام و احترام
وبلاگ شما را لینک کردم.
موفق باشید
بشیر

زینب فروزنده پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت شما
نیاز به راهنماییتون دارم
کانون اندیشه جوان حلقه های مطالعاتی برای دوره تابستان طراحی کرده است که یکی از این حلقه ها حلقه مطالعات رسانه و حلقه دیگر جنگ نرم است.
در این حلقه های مطالعاتی دوستان با مطالعه کتب به بحث پیرامون محتوای موضوع حلقه میپردازند. از شما خواهشمندم که در جهت معرفی کتاب برای مطالعه در این دو حلقه درحد دروس عمومی دوره کارشناسی لطف کرده و مساعدت فرمایید.

از لطفتان پیشاپیش متشکرم
التماس دعا

با سلام و احترام
امیدوارم که در کار خوبی که دارید موفق باشید.
بنظرم می رسد که این موارد برای دو حلقه شما مفید هستند.
1- خلاصه کتاب های مختلفی را در سایت خودم در بخش خلاصه کتابها دارم که بنظر می رسد یکی از بهترین مواردی است که در اینگونه حقله ها می توان از آنها استفاده کرد و در یک دوره کوتاه مدت با چندین کتاب آشنا شد.
2- انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) در باره قدرت نرم چندین کتاب را با همین نام منتشر کرده است که بنظر می رسد از بهترین کتابهائی است که می توان مطالعه کرد.
3- اگر در حوزه دین و رسانه می خواهید مطالعه کنید کتاب دین و رسانه (نوشته دکتر باهنر- انتشارات صدا و سیما)، تعامل دین و رسانه (به اهتمام دکتر بشیر-انتشارات دانشگاه امام صادق (ع)) کتاب های خوبی هستند.
4- کتاب های زیادی در حوزه ارتباطات و رسانه ها وجود دارد که می توانید با مشاهده فهرستی از آنها در کتابخانه ها انتخاب کنید. باید مشخص کنید که بیشتر در چه حوزه ای می خواهید مطالعه کنید تا اگر لازم است پاسخ داده شود.
موفق باشید
بشیر

سید حامد احمدی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:54 http://benamebaba.blogfa.com

یکبار دگر بروز کردم - با "چشمیه"ای به روز کردم

با سلام و احترام
امیدوارم که همیشه به روز و سربلند باشید.
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد