وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پزرگداشت دکتر محمد سلطانیفر

 

 

پیام ارسالی برای پنجمین همایش بین المللی روابط عمومی الکترونیک (اردیبهشت 1389) برای تجلیل از دکتر محمد سلطانیفر به عنوان: استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک

به نام او که هستی جان از او یافت

در یکی از روزهای خوب خدا، و در همان سالهای اول انقلاب، توفیق حاصل گردید که به بهانه خبرگرفتن از فعالیت ها به ویژه در مورد بیگانگان و پناهندگان در کشور، که در آن زمان توفیق خدمت در این زمینه را داشتم، و درج آنها در روزنامه تهران تایمز با جوانی خوش برخورد، دوست داشتنی، با محبت و پر تحرک و با نشاط برخورد کنم که امروز، همه ی ما وی را به نام دکتر محمد سلطانی فر می شناسیم.

سال ها گذشت و این دوستی بالنده تر و شکوفاتر شد. نشاط کاری ایشان با عمق علمی و زمینه های عملی پیوند خورد و میوه های تازه تر و پر برکت را بر این درخت تناور به بار نشاند.

دکتر سلطانی فر، نه تنها برای همه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سخن های زیادی داشته و دارد، بلکه در صحنه های ارتباطی و فرهنگی نیز با جمع مردم، مردمی که می فهمند و درک می کنند، با آنچه که تا کنون در صحنه های روزنامه نگاری و روابط عمومی داشته، پیوندهای ناگسستنی و قوی ایجاد کرده است.

دوستی وی غنیمتی بزرگ برای همه علاقمندان، و تجلیل از وی فرصتی برای همه قدرشناسان، و انتخاب وی به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک، تعبیری گویا از ارزشمند بودن تلاش ها و فعالیت های وی در عرصه های مختلف ارتباطی، فرهنگی و روزنامه نگاری است.

توفیق هر چه بیشتر این دوست قدیمی و همکار گرامی را از خداوند متعال خواستارم.

دکتر حسن بشیر

فروردین ماه 1389

نظرات 1 + ارسال نظر
پژوهش آنلاین دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 20:04 http://pajooheshonline.com/

ممنووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد