وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

معرفی پنج سخنران اصلی اولین همایش بین المللی روابط عمومی 2

در صورتی که این خبرنامه به صورت ناخواسته ارسال می شود و یا تمایل به لغو عضویت در آن دارید، روی گزینه مقابل کلیک کنید: Unsubscribeاین خبرنامه از طریق سیستم خبرنامه سایت وبگذر ارسال شده است
WebGozar.com | وبگذر، ارائه دهنده ابزارهای وب فارسی برای سایت ها
 

 

پنج سخنران اصلی اولین همایش بین المللی روابط عمومی2 معرفی شدند

دکتر سید وحید عقیلی

دکتر حسن بشیر

دکتر حسین افخمی

دکتر یونس شکرخواه

دکتر علی اکبر جلالی

 

29 برنامه کاربردی اصلی فیس بوک  برای متخصصین روابط عمومی

کارگزار روابط عمومی- از زمانی که فیس بوک API خود را آغاز کرد? بیش از 4 هزار برنامه کاربردی برای کاربران آن ایجاد گردید. در نتیجه? سایت شبکه اجتماعی تلاش کرده است که یکی از پرترافیک ترین شبکه ها شود. مقاله هفتگی تجارت اخیرا  گزارشی از چگونگی به کاربردن علایق استخدام شدگان در تریبون های شبکه اجتماعی برای تقویت جوامع و شرکت های آنلاین ارایه داده است.  

اگر شما در روابط عمومی صاحب تخصص هستید? باید در فیس بوک صفحه ای داشته باشید? در غیر این صورت سعی کنید تا این پدیده را در یابید.  بسیاری از همکاران من از آن برای حفظ روابط تجاری و شخصی خود استفاده می کنند. ?من با توجه به این موضوع یک لیست 29 موردی از برنامه های کاربردی اصلی فیس بوک برای متخصصین روابط عمومی تهیه کرده ام که بتوانند از آن برای به حداکثر رساندن ارزش و اعتبار این سایت شبکه اجتماعی بهره بگیرند. این ابزار به شما یاری می رسانند تا تبادل اطلاعات کنید و اطلاعات خود را در اختیار دیگران بگذارید. رویداد ها را عمومی کنید? تاثیرگذاری خود را بررسی نمایید و البته در شبکه خود چیزهای بیشتری در مورد مردم بیاموزید:

 

 

پنج کارگاه آموزشی ویژه مدیریت روابط عمومی برگزار می شود

7 شهریور 1388- مدیریت روابط عمومی? مدیریت ارتباط با رسانه ها? مدیریت انتشارات? مدیریت تبلیغات اینترنتی و مدیریت روابط عمومی الکترونیکی از جمله عناوین این کارگاه هاست که همزمان با برگزاری اولین همایش روابط عمومی 2 برگزار می شود.

 

 

 

مالزی سرزمین سرعت در تحولات

 حضور در سرزمین مالزی در چارچوب سمینار علمی و بین المللی روابط عمومی و ارتباطات کشور های اسلامی منطقه? فرصتی بود تا سرعت بسیار زیاد توسعه و رشد را در تمامی عرصه های علمی و اجتماعی آن کشور از نزدیک لمس کرد. جهش اقتصادی مالزی? اینک بگونه ای است که تحیر و تحسین هر بیننده ای را به خود جلب می کند ...

 

 

مهلت ثبت نام در اولین همایش  بین المللی روابط? ?عمومی2 تمدید شد
مهلت ثبت نام در اولین همایش  بین المللی روابط? ?عمومی2 تمدید شد و علاقه?مندان به شرکت در همایش و کارگاه های تخصصی تا آخر شهریور ماه 1388 برای ثبت نام فرصت دارند.

 

 

چهارمین سفر علمی روابط عمومی ایران به مالزی آذرماه 88 برگزار می شودچهارمین سفر علمی کارگزاران روابط عمومی ایران به کشور مالزی  توسط موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری انستیتو روابط عمومی مالزی و فاپرو از 1 الی 8 آذرماه ماه سال جاری (1388) برگزار می شود.

 

 

فراخوان بخش رقابتی اولین همایش بین المللی روابط عمومی2
این بخش شامل انتخاب روابط عمومی الکترونیک برتر? وب سایت برتر? وبلاگ تخصصی و سازمانی برتر? اینترانت برتر? خبرنامه الکترونیکی برتر و پادکست برتر می باشد.
در این رقابت با رای هیات داوران در هر بخش? سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر استانی برگزیده می شود.
روابط عمومی های علاقمند به شرکت در این بخش می بایست? ضمن معرفی نشانی وب سایت و وبلاگ? یک نسخه سی دی حاوی هر یک از بخش های یاد شده را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
توجه: آثار ارسالی باید در طول سال 1387تولید شده باشد- مهلت ارسال آثار به بخش رقابتی همایش حداکثر تا تاریخ سی ام مهرماه 1388 است.

سایت کنفرانس : www.iranpr.org

 

تلفن تماس : 88210281- 09121938419 (021)                                                                پست الکترونیک: info@iranpr.org

 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد