وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

گله ای از یک دانشجوی خوب و پذیرفتن آن

گله ای از یک دانشجوی خوب و پذیرفتن آن

یکی از خوبی های دانشگاه این است که همیشه انسان احساس دانشجوئی می کند و تقریبا در همه لحظات در حال یادگیری است. البته اگر انسان مایل به یادگیری باشد.

یکی از دانشجویان خوب من که گر چه گاهی نیز بی لطفی می کند و من به ایشان و دانشجویان خوبی همانند وی افتخار می کنم به اعلام نمرات بچه های کلاس درس اعتراض کرده. ضمن اینکه از ایشان تشکر می کنم و نمرات را حذف می کنم اگر چه به لحاظ مشغله زیاد فرصتی نداشتم که زودتر از این به وبلاگ سر بزنم امیدوارم که این تعامل شفاف و خوب همیشه میان استاد و دانشجو برقرار باشد. باز هم از ایشان و دانشجویان خوبی که سرلوحه کارهای خود همکاری تعامل و یادگیری قرار داده اند تشکر می کنم.

نامه ایشان و پاسخ بنده را همین جا درج می کنم.

حسن بشیر

همازاده

یکشنبه 7 بهمن ماه سال 1386 ساعت 17:48

با عرض سلام
با توجه به انتقادپذیر بودن حضرت عالی به نظرم درست نبود نمرات بچه ها با اسم در دسترس همه حتی افراد خارج از دانشگاه قرار بگیرد
موفق باشید

پاسخ:
با سلام و تشکر
علت اصلی تسریع در اطلاع رسانی به دانشجویان محترم بود. اگر می دانستم کسی دل آزرده شود قطعا هیجگاه اقدام نمی کردم. اما تا کنون کسی به این مساله اعتراضی بجز شما نداشت. امیدوارم که تعامل شفافتری در سطح علمی داشته باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یوسفی چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:37 http://siasatgozari.blogfa.com

با سلام
وبلاگ سیاستگذاری؛ فرهنگ و ارتباطات به روز شد با
آسیب‌شناسی مباحث موجود فلسفه رسانه
فلسفه رسانه‌ یکی از حوزه‌های بسیار جدید برای پژوهش و نظریه‌پردازی است که در کشور ما عمر این موضوع به نیم‌دهه نیز نمی‌رسد. این موضوع چند سالی است که در محیط‌های دانشگاهی کشور به جد مطرح گردیده است و در بیان چیستی و مسائل آن و البته بیشتر نظریات مطرح در آن، مقالاتی نگاشته شده و سخنرانی‌ها و نشست هایی برگزار گردیده است....

با سلام
از پیشرفت وبلاگ شما در درج مطالب مهم و مرتبط با حوزه فرهنگ و ارتباطات بسیار خوشحالم.
توفیق شما را از خداوند متعال خواهانم.
بشیر

درویشی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:20 http://studies.parsiblog.com

این کار چه از سوی شما و چه از سوی آقای همازاده قابل تقدیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد