وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

برای دانشجوی عزیز آقای مهرداد حسیبی دعا می کنم

برای دانشجوی عزیز آقای مهرداد حسیبی دعا می کنم

(نفر دست چپ بنده در عکس با پیراهن سفید)


 

امروز یکی از دانشجویان خوب ترم گذشته دانشکده صدا و سیما به من خبر

دادند که یکی از دانشجویان بیماری ناگهانی پیدا کرده اند و در حال معالجه هستند.

واقعا به شدت ناراحت شدم. مهرداد از دانشجویان خوب و خوش فکر و با معرفت ترم گذشته در دانشکده صدا و سیما بود. مانند همه آن دانشجویان، و بقیه دانشجویان عزیزی که در دانشگاههای دیگر دارم، دانشجوی دوست داشتنی بود.

برای ایشان دعا می کنم و امیدوارم که دعای معلم در حق دانشجوی خود، مستجاب گردد.

انشاء الله بزودی همه ما ایشان را صحیح و سالم در دانشکده ملاقات کنیم.

بشیر

25/7/1391

نظرات 5 + ارسال نظر
جاسم نعمت نیا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:11

با سلام خدمت استاد گرامی و عزیز٬ ممنون از توجه بجای شما به این اتفاق متاثر کننده!!!
امیدواریم خداوند با این دعاهای خالصانه همه ما که مهرداد عزیز را دوست داریم٬ سلامتی مهرداد را هرچه زودتر برگرداند.

با سلام و احترام
بنده نه فقط برای ایشان بلکه برای همه دانشجویان عزیز دعا می کنم که همیشه سالم و موفق و سربلند باشند.
بشیر

:| پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:52

ishun hanuzam doost dashtaniaaan

با سلام.
بحمد الله همه دانشجویان دوست داشتی هستند.

فرهاد چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:42

امیدواریم آقا مهرداد همکار خوب رسانه ای ما زودی خوب شه
همین که میبینیم استادش شما دکتر بزرگوار هستید مطمئن تر میشیم که آقا مهرداد ما کارش خیلی درسته

با سلام و احترام
همین طور است. امسال روز عاشوار توفیق داشتم در کربلا باشم و برای ایشان و همه دانشجویان عزیز دعا کنم که سالم و موفق باشند. اطمینان دارم که به برکت نام امام حسین (ع) شفا خواهند یافت. انشاء الله.
بشیر

زهرا شنبه 11 دی‌ماه سال 1395 ساعت 21:46

سلام
وقت بخیر.امکانش هست راه ارتباطی با آقای حسیبی به بنده معرفی کنید?

با سلام و احترام
ایشان دانشجوی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما در سال های گذشته بودند می توانید از دانشکده سوال کنید.
موفق باشید

مسعود چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 15:22

مهرداد عزیز آسمانی شد....
روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد