وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

وب نما: پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

پنجره ای بر مباحث میان رشته ای فرهنگ و علوم ارتباطات

خسروپناه و بشیر عضو هیات امنای دانشگاه مذاهب اسلامی شدند

 خسروپناه و بشیر عضو هیات امنای دانشگاه مذاهب اسلامی شدند


 

تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394 - 21:11:32 کد مطلب:320626

سرویس خبری: دین و اندیشه > سیاسی - اجتماعی

احکام جدید وزیر علوم

همشهری آنلاین:


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، دکتر حسن بشیر و حجت‌الاسلام دکتر غلامرضا رئیسیان را به عضویت هیأت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عیدالحسین خسروپناه با رتبه دانشیاری به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی و تبلیغی در ایران و سایر کشورها اشتغال دارد.

 

عضویت در شورای تحول و ارتقا علوم انسانی کشور، عضویت در هیأت امنای مرکز جامع علوم اسلامی در حوزه علمیه قم، عضویت در هیأت امنای دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، دبیری هیأت امنای مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، ریاست مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و عضویت در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌های کشور از جمله سوابق مدیریتی پژوهشی خسروپناه است.

 

دکتر حسن بشیر دانشیار دانشگاه امام صادق (ع) نیز به مدت 8 سال معاون آیت‌الله محسن اراکی، نماینده مقام معظم رهبری در انگلستان و رئیس مرکز اسلامی لندن بوده و از سال 1380 تا 1384 مدیریت آکادمی آکسفورد برای تحصیلات عالی در شهر آکسفورد انگلستان را بر عهده داشته است.

 

مدیریت گروه ارتباطات و دین در مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق (ع)، ریاست دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات و  سردبیری دوفصلنامه علمی- پژوهشی دین و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) از جمله سوابق مدیریتی بشیر در حوزه آموزش و پژوهش است.

 

حجت‌الاسلام دکتر غلامرضا رئیسیان نیز استادیار گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد است.

لینک مطلب:

http://www.hamshahrionline.ir/details/320626

نظرات 1 + ارسال نظر
شعاعی چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 21:15

باسلام و احترام

و تبریک
و ارزوی موفقیت
باسپاس

با سلام و تشکر
بشیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد